Start > Gemeente > Feesttijden in de kerk! > Kerstfeest

Kerstfeest

Veel zegen dit kerstfeest!
(www.real-life.nl)

Traditiegetrouw houden we op Kerstavond een "Volkskerstzang" voor het hele dorp, waarin muziekvereniging OBK (Oefening Baart Kunst) voor muzikale ondersteuning zorgt en met twee koren samen met de dorpsgenoten bekende Kerstliederen zingt.
De meditatie wordt verzorgd door een voorganger en de organisatie is in handen van de Interkerkelijke Evangelisatiecommissie.
De aanvang van deze dienst is om 20.00 uur, het kerkgebouw is vanaf 19.30 geopend. Bij de ingang van de kerk kunt u koffie krijgen en een lichtspoor van lichtjes wijzen u de weg naar de kerk!

Op Eerste Kerstdag houden we een gezinsdienst, waarin het Advents - en Kerstproject - Jezus Christus, Zoon van David -  wordt afgerond en waar we samen met het hemelse heilslegioen zingen vol van vreugde en dankbaarheid om wat de Vader ons op deze dag geschonken heeft in Zijn Kind Jezus, de Redder van de wereld.
Aanvang van deze kerkdienst is 10.00 uur.

Op 4e Advent vieren we het Kinderkerstfeest, waarin het Kerstevangelie voor en door de kinderen vertolkt zal worden. De kinderen spelen de Kerstgeschiedenis en er wordt een Kerstverhaal verteld.
Alle kinderen krijgen iets lekkers mee naar huis!
Aanvang 9.30 uur.

We wensen iedereen goede, maar bovenal gezegende Kerstdagen toe.